2009 m. liepos 26 d., sekmadienis

Kai pasaulį norisi pažinti iš viršaus

„Skraidymas kaip ir konkretaus dalyko neduoda, tik atima daug laiko ir paplonina piniginę, galima sakyti, kad tai, tiesiog, gyvenimo būdas“– taip sako Julius Motiejūnas, tačiau įdomu sužinoti, kuo šį vaikiną vis dėlto sudomino skraidymas, jeigu, kaip jis sako, tai nieko konkretaus neduoda, tačiau tampa gyvenimo būdu?
(Pokalbis su Juliumi Motiejūnu)


Kiek laiko jau skraidai, ar kas nors paskatino tuo užsiimti?
Aš priklausau Alytaus aeroklubui trejus metus, tačiau aktyviai pradėjau skraidyti tik po metų ,todėl dabar esu atlikęs virš šimto skrydžių sklandytuvu. Konkretaus asmens, kuris paskatintų, nebuvo. Dažnai matydavau danguje skraidančius lėktuvus , tuo susižavėjau ir nusprendžiau tapti pilotu. Šį spendimą priėmiau spontaniškai, tačiau nė karto nesigailėjau.

Kodėl būtent skraidymas tave sužavėjo, o ne kita sporto šaka, kuo ji išsiskiria iš kitų? Kokią naudą iš jos gauni?
Man teko savo jėgas išbandyti įvairiose sporto šakose: karatė, vandensvydyje, tačiau tai neužpildė mano širdies, manau tai buvo ne man. Pamatęs lėktuvą , aš kiekvieną kartą nutirpdavau, kūnas tarsi sustingdavo, buvo aišku, kad aš gimiau skraidyti. Šis sportas ypatingas tuo, kad jame reikalinga pilna kūno ir proto kontrolė ir besąlygiška disciplina. Skraidymas kaip ir konkretaus dalyko neduoda, tik atima daug laiko ir paplonina piniginę, galima sakyti, kad tai, tiesiog, gyvenimo būdas.

Prieš kelis mėnesius baigei vidurinę mokyklą, tau buvo pakankamai atsakingi šie mokslo metai. Kaip pavyko suderinti mokslą ir šį hobį, kuris, kaip ką tik sakei, atima daug laiko?
Skraidymas – dėkingas sportas, jis vyksta tik vasarą ir tęsiasi iki lapkričio mėnesio. Rudenį skraidau tik savaitgaliais, todėl mokymuisi jokių kliūčių neiškyla.

Ar daug žmonių žino, kad užsiiminėji tokiu pavojingu sportu, nebando tavęs perkalbėti viską mesti ir užsiimti kuo nors kitu?
Apie skraidymą, kad tai darau, žino draugai bei artimieji, aišku priekaištavo ir nelabai leido tuo užsiiminėti motyvuodami, kad skraidau su nesaugia technika. Draugai mano, kad esu beprotis, tačiau instruktoriai tvirtina, kad esu velniškai gabus, ir tai mane džiugina.

Juliau, žinau, kad norėtum studijuoti orlaivių pilotavimą, kai tapsi pilotu ir turėsi tikrą licenziją, kokią šalį , pirmiausia, norėtum aplankyti?
Kaip civiliniam lakūnui nėra konkretumo skraidyti ir lankyti šalis, bet kaip oro lakūnui tai beprecedentiškai Bagdadą, kadangi ten vyksta koviniai oro ir antžeminiai veiksmai, o aš norėčiau būti karo lakūnas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą